divendres, d’agost 11, 2006

Atrapat

I com sempre, la meva mala sort torna. Hi ha d'haver un intent d'atemptat terrorista JUST el dia que marxo i han de cancel.lar JUST els vols a curta distancia... Deixem-ho clar: Deu m'odia. I les seves raons te, perque ens hem d'enganyar. Pero la conclusio final es que estic aqui atrapat fins diumenge, que es el millor que he pogut aconseguir (amb EasyJet a mes...). Per sort sembla que em podre estar a la Universitat, ja que al preu que van els hotels aqui ja em veia dormint dalt del LondonEye...

Be, com a minim tinc dos dies (be, un, perque despres de la moguda d'ahir avui estic rebentat) per visitar algun indret que m'he deixat per manca de temps...

A tots aquells que estaveu contant els segons fins la meva tornada, ho sento molt. Com va dir ma mare quan vaig trucar a casa per informar, "es aquest Blair dels collons...".

5 Comments:

At 11:59 p. m., Blogger Laia said...

jajajajajaja és el blair dels collons però també la teva mala sort!! ens veiem ;)

 
At 9:30 p. m., Anonymous Anònim said...

Això és cosa de l'Acebes que ha convençut el Blair que ETA hi tenia alguna cosa a veure i , per extensió tots els bascos i els catalans i com que tu ets totes dues coses.

Per cert no sé si quan tornis quedarà gaire gent a part del Dani i jo. Tothom està marxant...

 
At 8:56 p. m., Anonymous Anònim said...

Eh miserables!
Jo marxo el 14 al matí, ja és mala sort perquè tu arribes el 13 a la nit. Torno el 18, així que no podré donar-te una rebuda espectacular com mereixes, ni enfotre-me'n per lo dels avions. Bé, no es pot tenir tot a la vida, de totes maneres, segut que quan arribis seràs objecte d'alabances, comentaris i confidències. Sobretot alerta, ALERTA amb el que certs individus et puguin explicar. Ambdós sabem que no son bona gent. Consulta amb lo Yordi els detalls del dia 19 d'agost
i deixa llegir la història que vas confeccionar al Regne Unit. No parlis amb desconeguts i fes bondat fins que arribi el dia 18 ( jo no vaig amb avió, així que segurament arribaré el 18).
Fins d'aqui 5 dies,
SK - EL DESCENDENT

 
At 3:27 p. m., Blogger Laura-san said...

Epaaaaaaa!!! Aim bac!

Ja ens va dir el Sergio mentre erem perdudes per allà que t'havies quedat tirat com un gos... Ens va servir per riure una estona! (a)

Esteu tots per aquí? Quan es queda? Tot i que haig de reconèixer que em fa una mica de por quedar amb el Joxu... I si se l'hi cau un meteorit al damunt i ens esquitxa?

Bé. Suposo que ja eu vist pirates del caribe, no?

...

 
At 12:16 a. m., Anonymous Anònim said...

preberite celoten blog, kar dober

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home