dilluns, de juliol 03, 2006

Arribada

3 de Juliol de 2006. Per fi tinc acces a un ordinador, despres de nombrosos intents d'accedir-hi introduint la meva contrasenya personal de la Universitat de Middlesex, que consisteix en una llarguissima successio de caracters numerics que no reproduire aqui (he hagut d'introduir-la sis vegades fins que ho he fet be). Despres de navegar per l'Internet uns vint minuts m'adono que l'hora de dinar aqui es la una i que ja l'he deixada enrere. Ergo no em donaran de dinar. Ergo l'haure de fer jo. Ergo tinc tot el temps del mon i per tant em decideixo a escriure aqui. Descobreixo amb irritabilitat que els accents, les c trencades i altres caracters propis del meu estimat teclat son aqui inexistents, i desconec els codis corresponents del teclat numeric. Espero que l'esperit de Pompeu Fabra em perdoni algun dia.

Londres es una ciutat horitzontalment immensa, es a dir l'antitesi de Nova York, que es verticalment immensa. Aixo vol dir que vagis on vagis no deixes mai la ciutat (de manera literal, no retorica), tot i que no dona pas la impressio de ser una gran metropoli, cosa que s'agraeix molt. Ahir vaig prendre part en el classic tour turistic on els guiris fem fotos als Soldats Reials, veiem el Big Ben i a continuacio pujem al London Eye, una especie de "noria" gegant que es mou molt lentament i desde la qual pots veure Londres desde l'aire (es curios perque el London Eye es de la companyia British Airways... deu ser l'humor angles aquest). Naturalment, la meva camera digital es va espatllar inexplicablement als dos minuts. Es el tercer any consecutiu. Haure de tornar a comprar les classiques cameres de "usar y tirar" (podria traduir-ho al catala, pero com ja he mencionat no hi ha c trencada) que formen ja part de la meva vida. De totes maneres la vista desde dalt es bastant impressionant, malgrat el meu... recel de les altures.

Els meus "companys de viatge", gairebe tots americans, han resultat ser en general bastant imbecils, pero almenys son imbecils de pel.licula. Hi ha un individu amb ulleres de sol que es el "clixe" de l'idiota rematat america. Almenys s'agraeix, perque aixi no et sorpren (be, quan erem dins el London Eye, a moltes metres d'altitud, i es va recolzar sobre les portes que deien, subratllat en vermell, "no recolzar-se" potser si que va aconseguir ser mes originalment estupid... llastima que jo no tingues camera per immortalitzar-ho). De totes maneres, tambe s'hi troba gent mes normal, tot i que no son gaire habituals. Espero que quan inicii les classes en trobi mes. De moment, pero, he evitat ingerir la cuina tradicional anglesa... no se si podre escapar-ne gaire mes temps.

I aquest es el meu primer informe de la situacio, que probablement no interessi a ningu pero que serveix per desfogar-se una mica. Jon fora.

5 Comments:

At 4:22 p. m., Anonymous Anònim said...

He decidit posar un comentari més light que el que estava escribint XD

Segur que acabes fente amic dalgun guiri friki dstar trek o algo aixi.. i manava a extendre mes pero mestic marejan xq fa moltes hores que no menjo aixi que vaig a menjar alguna cosa @_@

Tipic teu d'haver d'escriure la contrasenya sis cops XD


Petons Jon ^^

 
At 9:16 p. m., Anonymous Anònim said...

Celebro que tot comenci tan bé...

Curiós, molt curiós que no trobis NINGÚ normal en un curs de programació a l'estranger. Que potser no esperaves estar voltat les 24h del dia per freaks dels de debò?. Per cert, en això dels caràcters perduts s'hi pot fer alguna cosa aquí et poso els que ara em passen pel cap (els copies en un txt i et dediques a copiar-los un altre cop -sóc conscient que és una matada de collons, però és això o enfrontar-te al mateix pompeu fabra- )àáèéìíòóùúÀÁÈÉÌÍÒÓÙÚçÇüï

x cert, al final res d'intercanvi i hi haurà una ruteta amb PACCS

PD:Hi ha hagut un accident de metro a València amb més de 35 morts (per si per aquestes contrades no diuen res)

 
At 1:36 a. m., Blogger Laura-san said...

Iepaaaa Josuet!

Que tal? jo t'escric des de la ciutat veritcalment imensa (i tant imensa, fem classe al Empire State pis 63 i hi han unes vistes...)

En primer lloc dir-te que no et preocupis per la camara, a mi em va passar al mateix pero no als dos minuts, sino que no fa funcionar en cap moment: vai intentar encendre-la a l'aeroport de BCN, i va obrir-se pero abans dapareixer a la pantalla la imatge es va tornar a apagar. i va estar aixi tot un dia, fins que em vaig platnejar comprarne una 9aleshores ja va funcionar).

Jo tambe tinc problemes amb el teclat, tinc apostrofs i guions (o faig servir el menys) pero no estan on sempre i costen de localitzar. I tampoc tinc cap dels de àáèéìíòóùúÀÁÈÉÌÍÒÓÙÚçÇüï... que hi farem!

be, haig de marxar! Estem a la residencia i ara anem a investigar on son les coses 9fins al moment no hem pogut, hem tingut molts problemes i mala sort amb l'arribada. Per sort, sembla que ara ja ha danar be!

 
At 4:02 a. m., Anonymous Anònim said...

Aquestes dues estan sonades, les neurones se'ls hi estan tornan americanes (quin mal rotllo)

Em sembla que pican la tecla que hi ha sota lenter que te una fletxa cap a munt (que tmb serveix per fer majuscules) i alhora l'alt, fas canvi de teclat; la nomenclatura americana, la noseke la nosecuantos... be em sembla no, es aixi. T'ho dic per si t'interesa.

Me'n vaig ja a clepar que el puto fotochop se esta rebelando contra mi

Petonets!

 
At 5:04 p. m., Blogger Jon said...

Realment m'alegro molt d'haver iniciat aquest blog, especialment per les "aportacions" tan constructives que feu.

El Borras encara diu algo (encara que parli d'accidents de tren), i la Laura com a minim informa de la seva situacio (pis 63?? Agh...), pero la Judith realment aporta coses. Vegi's:

"Em sembla que pican la tecla que hi ha sota lenter que te una fletxa cap a munt (que tmb serveix per fer majuscules) i alhora l'alt, fas canvi de teclat; la nomenclatura americana, la noseke la nosecuantos... be em sembla no, es aixi. T'ho dic per si t'interesa."

I tant que m'interessa... realment fascinant.

I el cas de la Maria... be, es limita a ser cursi i no dir absolutmanet res (excepte dir-me "joni", clar...). Una mica com sempre, tot i que normalment com a minim es pica amb mi i es mes divertit.

No se k faria sense vosaltres...

No, de fet ho dic de conya. Ja m'agrada que esriviu per aqui, malgrat sigui simptoma de que no teniu gaires coses millors a fer... pero s'aprecia (jo tampoc tinc res millor a fer, esta clar).

Salut,

PS: Vaig a escriure un altre post d'aquests...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home