dimarts, de juliol 04, 2006

Pero que...?

Pero que cony...? Havia entrat un moment a la sala de PCs per consultar el mail i respondre'n algun aixi rapidament i quan surto... diluvi universal. Com es possible que es passi d'un dia assolellat a ploure tant en tan poc temps? Coses d'Anglaterra. Be, el cas es que de moment sembla que estic bastant atrapat aqui dins (havia quedat per anar a fer coses, entre d'altres comprar menjar comestible, pero la violencia de la tempesta diria que ho cancela) aixi que escric la segona entrada del blog...

Ahir a la nit vaig tenir la meva segona experiencia inoblidable... entre una cosa i altra vaig anar a dormir a una hora poc prudent, tot i que avui tenia classe al mati, i em vaig posar el despertador sabent que aviat el sentiria sonar... el que no m'esperava era sentir-lo tan d'hora... ni tan fort. Despres de cinc minuts removent-me al llit i maleint em vaig adonar finalment que es tractava de l'alarma d'incendis i no de cap intent exagerat de fer-me llevar d'hora. Va ser fascinant veure tothom en pijama davant l'edifici intentant copsar un terrible foc, que naturalment era absolutament inexistent... fins i tot van arribar dos camions de bombers a tota llet. Despres de donar un cop d'ull els nostres herois van marxar, aixo si, sense desconnectar l'alarma dels ous que ens seguia torturant a tots plegats. Quan finalment algu de manteniment ho va fer, vam poder tornar a les nostres habitacions. I llavors, al passar davant del meu vei d'habitacio, veig que la seva porta s'obre i surt el tio en calçotets i la musica a tope dins l'habitacio, i em mira com dient "que pacha, nen?". Una puta alarma d'incendis que hauria destruit el timpa de la Montserrat Caballe, i l'energumen ni se n'havia adonat. El vaig saludar aixi amb el cap mig sarcasticament com dient "Que? Com va per la Terra d'Oz?" i me'n vaig tornar a clapar. Segur que aquest havia tingut alguna cosa a veure amb la falsa alarma... Realment preferia els simulacres d'incendi del Thau: alla t'avisaven amb dues setmanes d'antelacio i cada dia a partir de llavors, i quan finalment sonava, la meitat dels profes ni tan sols es molestaven a aturar la classe. Aquells incendis si que m'agradaven.

L'estupidesa generalitzada de la majoria dels meus companys (ep, la majoria, que n'hi ha de molt normals afortunadament) es deguda basicament a que de tots ells cap va amb mi a classe. Tots fan cursos de l'orbita d'Economia, Dret, Marketing i altres materies que malgrat que son fascinants ja sabem quin tipus de gent solen atraure (nomes cal veure el CIC i el seu Batxillerat Economic). La gent amb qui vaig a classe son tots residents de Londres, i sorprenentment no gaire frikis (be, els de la classe d'escriptura si, pero son un tipus de friki mes artistic, mes de l'estil de la Judith... "friki creatiu", diguem-li). De fet n'hi ha un que aquest mati ha caigut en el classic episodi de "no puc encendre el meu ordinador" mentre apretava el boto de la pantalla, pero en general son persones acceptables. Sobretot el professor de Java, que es un calc d'en Frank Rijkaard (es a tot arreu aquest home) tan fisica com psicologicament (s'ho pren tot amb mooolta calma). La professora d'escriptura en canvi presenta molta similitud amb Jessica Fletcher, sobretot la manera de dir les coses, aixi que procurare no freqüentar-la molt no sigui que em pelin. Aixi i tot, les classes son molt entretingudes i interessants, tot i que donen bastanta feina (de fet m'he allargat molt escrivint aquesta entrada perque estava fent uns deures... soc incapaç d'escriure aquestes coses d'una tirada). Avui he fet el meu primer programa en Java, consistent en un missatge que, amb una senefa molt guai de fons, et demana el nom (tot i que aixo no te cap rellevancia posterior), et pregunta si vols que et calculi un nombre (la resposta tambe es irrellevant), ho fa i a continuacio t'insulta i es tanca. Ja ho veieu, coses molt utils.

I crec que aixo ja es bastant rotllo per avui... ah, si, una cosa que em vaig oblidar de dir l'altre dia i que vull deixar escrit per recordar-ho. Resulta que anava caminant per Camden amb una amiga de Suecia (casualment no es dels USA...) despres d'anar a veure el partit Anglaterra-Portugal dins un "pub" d'aquests (pobres anglesos... es van emborratxar molt i van cantar en sense aturador pero, com sempre, els van eliminar als penals... la decepcio va ser tal que una mica mes i haig d'evitar que un paio es suicides al metro, i aixo no es broma ) i de cop aixeco la vista i em trobo amb un amic de tota la vida del Cau alla davant. Evidentment, el primer que vaig pensar va ser "ostres, un sol dia que bec i...", pero no, efectivament era ell. Que petit es el mon i que dolent el menjar angles...

7 Comments:

At 7:44 p. m., Anonymous Anònim said...

Bé vaig que anem progressant en això de la programació però trobo indignant que el teu programa no hagi estat un "Hello World", és simplement inconcebible. Hi ha un parell de coses que no m'encaixen la primera és que no anaves a fer classes de programació? Doncs què collons hi pinta una classe d'escriptura (deu ser per intentar arreglar aquesta cal·ligrafia il·legible que tens (tot i que la meva no es queda curta...).
La segona és això de la primera vegada que beus... Segur que el teu company del cau pot corroborar sense cap problema que no seria el primer cop que caus a terra rodó (bé, potser no tant).

Que segueixis "només" a ensurt per dia (o mig si contem el suicida)

 
At 10:33 p. m., Anonymous Anònim said...

Cau? No es Thau? Be, considerant lo lluny que estan en el teclat la T i la H de la C, suposo que no t'has equivocat pas u_u

Molt bona l'entrada. He de dir que he rigut molt encara que lo més probable és que no ho hagis escrit amb aquesta intenció per que només ho relates per que és el que t'ha passat avui... però és que només a tu et passen aquestes coses com lo de l'alarma d'incendis, el meu pare s'ha quedat al·lucinant de sentir-me riure tant. Però aneveu tots en pijama o feia molta calor i dormieu en calçotets? AGh quin fàstic allà tota la manada.. bé, millor callaré. Al menys estàs en una residència mixta?

I com és això que has fet una amiga de suecia? COM ho has fet?? Vale, és broma, ja suposava que tard o d'hora ho acoseguiries *-* Mare meva quina pedazo entrada que estic aquí escribint. I més et val estar ben atent a la Jessica Fletcher per després ensenyar-me a mi aquests trucs per escriure eh ¬¬? Que vale, tothom al seu voltant es moria (jo no sé com continuava tenint amics) però la tia escribia best-sellers.

Ah, i ara sóc una friki creativa? He de dir que el calificatiu em mola i te'l deixaré passar per tots aquells calificatius que utilitzo per dirigir-me a tu; petit hobbit, noiet, petitó, Jonxi...

Bé, finalment demà sabré si entro als cicles... desitja'm sort encara que no sé para què per que es evident que les llistes ja estan fetes i que la sort que em pugui desitjar la gent ja no canviarà res... i la sele bé, a la primera opció entro i segurament a la segona tmb. Aixi que escollire la segona u_u

Un petonet Jon, que per cert amb lo del Java me quedat bastant igual, no he entés res XDDDD

Ciao burraxu!

 
At 4:27 p. m., Blogger Jon said...

Aviam, senyors... estic a la pausa de la classe de programcio, pero deixem clara una serie de coses.

1- No es el primer cop que bevia, obviament, pero si dels pocs cops.

2- NO anava borratxo... al contrari que tu a vegades, Dani, jo tinc un auto-control extrem. Simplement era una anecdota trobar-me un amic de tota la vida com si res...

3- La gent normal dorm en pijama o almenys no surt en calçotets al carrer... evidentment, aquell tio de normal res.

4- L'amiga de Suecia la vaig fer el primer dia... ara ja en tinc mes (Judith, no soc autista tampoc).

5- Dani, TU TAMBE?? Ara miro k hi has escrit.

6- Borras la meva lletra es tolerable, sobretot perque escric amb molta estructura al full. El que tu fas si que no te nom...

Vinga, seguire escrivint en les meves estones lliures.

Salut,

PS: Bona sort Judith.

 
At 4:35 p. m., Anonymous Anònim said...

QUI HA ENTRAT A ILUSTRACIÓ?
QUI HA ENTRAT A LA LLOTJA?

JO!!!!!!!!!!!!! MUHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA HE ENTRAT ON VOLIA ENCARA QUE EM VAN DIR QUE SERIA IMPOSSIBLEEEEEEEEEEEEEEE I AIXO DEMOSTRA QUE DEU EXISTEIX!!! (i no es Krusty el pallasso, soc JO!)

Ja se que no ets autista XD i moltes gràcies per la teva sort, al final si que ha servit dalguna cosa!!!!!!!!!!!!

MOLTS PETONS ENTUSIASMADISIMS!!!!

(be, mes aviat la entusiasmada soc jo no els meus petons... deixemu estar xD)

 
At 4:39 p. m., Anonymous Anònim said...

Ei mestre, m'havia oblidat de comentar una notícia que ens ha acompanyat aquests dies i que de ben segur no haurà arribat a les illes britàniques però que segur que t'agradarà per el seu component de notícia curiosa i estrambòtica i és que des de dilluns hi ha hagut una assessina en sèrie que pelava velles que vivien soles (segur que si haguéssis estat aquí l'hauríem comentat àmpliament). Després de tres morts i alguns atacs més l'han detinguda i l'han duta a la comissaria del costat de casa (sembla que ara és força important). El cas ha causat tan d'enrenou que fins i tot estan desenterrant una dona pq no saben si realment ha mort de mort natural com creien o l'ha pelada aquesta dona. Bé, és realment un cas curiós i patètic dins del que cap.

 
At 6:06 p. m., Blogger Jon said...

De fet Borras ja ho sabia. Hi ha una cosa que ni el meu exili ha aconseguit: evitar que jo escolti "Minoria Absoluta"...

Ei Judith, moltes felicitats! Me n'alegro molt... pero com es que has tingut tanta sort?

 
At 6:46 p. m., Anonymous Anònim said...

Espera, estan a londres tas enterat de lo de les velles i jo estan aqui no? Joder, en quin mon visc... doncs mira no se com he tingut tanta sort pero jo ja anava amb la idea de que no hi hauria el meu nom i alla estava, la segona (anava per ordre alfabetic xD) i posava LLOC ASSIGNAT---> LLOTJA i jo o_o bel, pone llotja? i la meva amiga belen SI TIA HAS ENTRADO!!!!!!! i jo catatonica perduda no puede ser,vuelvelo a mirar tu que eres mas lista ya haras medicina...

Total que ma entrat la tonteria xD pero de veras que no se com he tingut tanta sort.. ni flowers XD

Petons ^^

P.D: (jejeje) Us dedicarieu a comentar ampliament lo de les pobres velles si estiguessis aqui??? sou uns sàdics ¬¬*

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home