dimecres, de juliol 26, 2006

Noticies breus

I aquest darrer cap de setmana va tocar Stonehenge. Si, aquella construccio prehistorica que consisteix en un munt de roques colocades de tal manera que formen un gran cercle de dolmens al voltant d'una especie d'altar. Be, almenys aixo era abans, perque abans d'anar-hi ens van informar que avui en dia la meitat de les pedres faltaven. Es veu que durant els dos segles passats cada vegada que a algun pages se li esfondrava part de la masia es limitava a anar a Stonehenge a buscar un "recanvi". Si senyor, que homes prehistorics ni que hosties... Com a minim anar a Stonehenge tenia un costat positiu (a part de veure el monument): el meu vei s'hi trobaria com a casa. De manera totalment sobtada pero inevitable (donada la meva bona sort), just aquell dia va esclatar una tempesta d'aquelles bastant besties, i tots vam acabar completament xops (sobretot jo que no tenia paraigües ni abric ni ganes de tornar a l'autobus amb aquella noia tan insuportable que tothom amb dos dits de front odia). Despres vam anar a l'antic poble roma de Bath, nom que obviament va comportar la meva inevitable broma (que no calia anar-hi perque ja ens acabavem de dutxar... previsible, oi?). Es veu que es diu aixi perque es on hi havien (i hi han) les termes romanes, pero no hi vam entrar perque la broma et sortia a 10 pounds per persona. Aixo si, vaig poder-me comprar una samarreta seca i un paraigües. Naturalment, va deixar de ploure al mig minut d'haver fet aixo ultim.

La resta de la setmana ha estat marcada per tres fils argumentals: molta feina (tant de programacio com de Creative Writing), la impossibilitat absoluta de jugar a tennis (primer no hi havia pilotes, ara resulta que per no haver-hi no hi ha ni pista...) i el meu altre vei del costat tocant la guitarra a les dues de la matinada (toca bastant be, pero un dia d'aquests li fotre pel cap la guitarreta dels collons). Avui m'he llevat a les 7.30 h (horror...) per anar amb els meus amics a veure St Paul's Cathedral, el centre religios mes important de Londres (tot i que no he descobert si es una esglesia catolica o anglicana... he vist signes que indiquen les dues possibilitats, pero m'inclino per la 2a). Es realment impressionant, tant per fora com per dins (al tio que la va fer Deu li devia caure realment be, perque construir allo...), i fins i tot pots pujar dalt de tot de la cupula (pagant, es clar) per tenir una vista de Londres. A part de la meva... discomformitat amb les altures, realment m'ha agradat molt.

I ara segueixo treballant amb la meva historia (n'haig d'escriure una per les ultimes classes d'escriptura), que no se si arribara a bon port o no, sobretot per qüestio de temps. Als que sapigueu angles ja us la deixare llegir, un cop hagi canviat els noms dels personatges, que en aquests moments encara tenen el de la persona que els ha inspirat (no se si em molestare a posar un pseudonim al Dani... no hi ha qui el dissimuli).

Salut.

10 Comments:

At 3:59 p. m., Anonymous Anònim said...

Celebro que l'estada a les Bretones Terres estigui essent d'allò més profitosa culturalment parlant però això de la història, dels pseudònims,... Espero (pel teu bé) que jo no hi aparegui o si ho faig, sigui de manera que m'afavoreixi. Com que dubto que succeeixi cap de les dues coses ja em dedicaré a buscar el personatge que es passi el dia jaient al sofà. Per cert, no hi deu aparèixer pas un nan remugaire i emprenyadís?

 
At 5:42 p. m., Blogger Jon said...

Doncs l'has encertat. D'entrada, ha de quedar clar que nomes m'inspiro en gent real per crear els personatges que em calen i despres els modifico a voluntat per que quadrin a la historia. De moment us he fusionat a tu i l'Esquius en una mateixa persona (quina imatge), que es el protagonista, i he intercanviat caracteristiques entre els personatges. L'excepcio es el Dani, basicament perque els escacs apareixen a la historia, aixi que es molt dificil modificar-lo (si, he ficat escacs a la MEVA historia... en que estava pensant?). A mes, el seu nom ja pot ser angles sense canviar-lo (es important per l'argument que tots els noms siguin anglesos/americans).

De moment he escrit el primer i ultim capitols, em falten els 2 del mig, que estic iniciant. La idea global la tinc, el problema es el temps i l'angles (una cosa es parlar-lo en un context normal i l'altra es crear textos literaris...), aixi que el resultat que estic obtenint no es tan bo com voldria, pero espero que el que volia plasmar mes o menys s'entengui. Segueixo escrivint.

Salut,

 
At 8:57 a. m., Anonymous Anònim said...

Surt un nan emprenyadís i que no te amics, els pocs que te els puteja (xq fusionar a lesqius i al borras es putejar al que hagi de despres llegir el text)

Fatal l'acudit de Bath.

 
At 2:40 a. m., Blogger Laura-san said...

Jooooooo!!! Jo vull llegir aquesta historia, però sense noms canviats!!! ;_;!!!

Bé, ja sabem Judith que l'humor Jonsitià no ha estat mai gaire bo... així com l'humor anglès.

 
At 11:30 p. m., Anonymous Anònim said...

Mola el rollo de la història. Com has aconseguit fusionar el borrasing i a mi en un personatge? Envia'ns la història si et plau tant ràpid com et sigui possible sense canviar els personatges. Per cert, si es possible, fes k el dani mori perquè una peça d'escacs gegant li cau a sobre. Ah, i digues quin dia tornes.Per els que estaven mooooooolt preucopats per mi, seré a casa la majoria de l'agost, així que s'accepten cites. Tornant al tema de la història,

 
At 1:47 a. m., Anonymous Anònim said...

Ei, de part del senyor Borràs i de mi, SK, apodera't d'un pc amb altaveus i ves a:

http://josua.youaremighty.com

T'estimem, fes un sacrifici per nosaltres a Stonehege

 
At 2:18 p. m., Blogger Jon said...

Jajajja... us matare. Lentament.

 
At 3:32 p. m., Anonymous Anònim said...

Jo no he pogut evitar el mirar tmb la pagina...

..esteu com llums de penjar. Els dos. Teniu MASSA temps lliure!

 
At 1:39 a. m., Blogger Laura-san said...

Ei, ei, ei!!! Que s'hi us sobra molt temps lliure, a casa meva estan passant tota una sèrie d'esdeveniments estranys (tipu els que l'hi passarien a algú com el Josu, no enten perquè em passen a mi ._. deu ser perquè ell no hi és...) i podrieu venir a fotre un cop de mà...

...qui no ha somiat combatre una plaga de formigues dia si dia també?

...i qui no ha somiat arreglar dutxes? I desembussar canonades?...

...i a qui no l'hi agrada que se li caigui la porta de la nevera al terra quan l'obra?

En fi.

 
At 12:41 p. m., Blogger Jon said...

Jo aixo ultim ho somio regularment.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home