dimecres, de juliol 05, 2006

Notes de sele i altres parides

I amb aquesta van tres entrades. En primer lloc, toca felicitar la Judith per haver entrat a il.lustracio, tot evitant uns quants anys somnifers de Belles Arts (estic pensant que si el Joan Belles mai obre un negoci li hauria de posar aquest nom). En segon lloc, felicitar aquell individu que s'ha deixat subornar per deixar-la entrar. I en tercer lloc felicitar-me a mi, o en tot cas al paio que va posar els examens de Selectivitat...

9,44. Si senyors, aquesta es la meva nota de sele... bastant guai, sobretot al costat de la paraula "APTE". I havent estudiat una quantitat mitjana de ZERO, que es el gran merit (mes aviat la gran incompetencia dels que posen els examens), especialment si considerem que es absolutament cert... be, ja sabem tots que l'esforç i la dedicacio no tenen res a veure amb els resultats. Trist pero cert. Ja direu com us ha anat a vosaltres, jo m'he assabentat ara que publicaven les notes, escoltant RAC1 per Internet...

Avui ha estat un dia sense gaire eventualitats, perque he dormit fins tard (pels meus estandards, no diguem ja pels anglesos...). O almenys ho he intentat. A les 9 del mati ha trucat la senyora que neteja les papereres i he sortit amb el meu aspecte matinal, que aterroritzaria a qualsevol menys a aquesta dona, que ha insistit a canviar la bossa de les escombraries... PER TERCER DIA CONSECUTIU! Pero es pot saber quanta merda es pensa que puc generar en un dia aquesta senyora? He intentat tornar a aclucar l'ull, donat que la meva classe era al migdia, pero ha estat en va. A les 10 han trucat a la porta una altra vegada. Obro ja una mica emprenyat i... se m'ha passat el mal humor de cop. Afortunadament per mi: a la porta hi havia un negre de 2 metres d'alçada que brandia un immens desembussador. Mig acollonit li pregunto que vol, i em diu que ve a desembussar la pica per demanda meva. He estat a punt de respondre que el que volia que em desembussessin eren tots els pesats que cada mati (es cert) truquen a la meva porta, pero el tio era realment molt alt (i jo soc realment molt baix) aixi que m'he limitat a assegurar-li que jo mai havia demanat res aixi. Pero el tio res, entra i comença a manxar la pica amb el seu desembussador mida XXXL. Al cap de cinc minuts fotent-li, ha decidit que ja n'hi havia prou i ha marxat tot deixant la pica exactament com estava, es a dir funcionant perfectament, pero generant-me a mi un trauma matinal considerable. Despres d'aixo si que ja no he aclucat l'ull, pero ho he intentat igualment.

Aixi doncs he anat al menjador a les 12 i he dinat (si si, dinat, sense esmorzar ni res... com ODIO aquests horaris) tot responent una enquesta sobre crims que m'ha demanat una noia que realitzes. Un bon rotllo de mati, vaja. Finalment he entrat a classe de Java i he escoltat la xerrada d'avui de Mr Floyd Anderson (el clon de Frank Rijkaard), que com sempre utilitza analogies de pizzes. Quina obsessio que te amb les pizzes... avui he apres a fer subrutines, que m'han facilitat dibuixar un arbre de Nadal mitjançant asteriscs (ahir ho vaig fer dibuixant CADA asterisc) i tambe ser capaç d'afegir infinites estrofes a la classica canço de la granja de mi tio ia-ia-o (en angles) tot canviant l'animal i el seu so corresponent. Al final de la classe he aprofitat els cinc minuts restants per deixar anar la meva vena friki i he canviat el programa perque recites el Codi Jedi... que m'ho passo de conya, vaja.

La veritat es que el dimecres es un dia amb un horari molt dolent, perque la classe m'enganxa a meitat del dia, i aixo aqui vol dir dinar al entrar i sopar al sortir (ara), es a dir a les 6 (aqui anem una hora atrassats, per cert). I es una merda perque he perdut el mati i la tarda... un altre dia sense fotre re. Be, aprofitare per fer els deures de la classe d'escriptura, que consisteixen es escriure una historia de 3 pagines sobre un nen que es fica en problemes... i aviam si dema al mati torno a anar a Londres a aprofitar el temps.

I aquest es el tercer informe del blog. Ah, per cert, dema a Polonia es veu que el Montilla tindra una actuacio estel.lar. Ja m'ho explicareu.

6 Comments:

At 6:45 p. m., Blogger Jon said...

Per cert (PS), que ha passat exactament amb l'Aznar i el mafiosa aquest america que es diu Murdoch? Potser la Laura i la Maria poden averiguar alguna cosa, ja que son alla...

 
At 9:06 p. m., Anonymous Anònim said...

Molt bé veig que mantens el ritme d'una o dues anècdotes ben curioses per dia. Sembla que el que sí que es autista és el tio aquest del desembussador, perquè pel que sembla no t'ha fet ni puto cas...

Pel que fa al nostre estimat expresident Aznar, es veu que 4 mesos després de deixar la Moncloa, l'empresa Famaztella SL, pertanyent a José María Aznar i Ana Botella, va firmar un acord amb News Corporation (la del Murdoch) per la qual l'Aznar cobrava 120.000 euros l'any per fer uns serveis, i pocs mesos després el van fer conseller de la News i encara va cobrar mes (148.000), i es veu q en tot el tema hi havia un problema d'incompatibilitats entre els diferents càrrecs del líder espiritual del PP. La maquinària de Prisa i Polanco ja s'ha posat en funcionament...

Pel q fa a la sele suposo que t'alegraràs de saber que he tret 0,06 més que tu (això és encara millor que les diferències de 0,25 del CIC :) Bé, en tot cas, felicitats a tu, a la Judith i a tothom pq fins ara tothom q conec m'ha dit la seva nota de sele envoltada de moltes exclamacions.

El proper cop espero una aportació teva més substancial al meu blog... xD

 
At 5:31 a. m., Anonymous Anònim said...

Ei, que hi ha?

Em passa una cosa molt curiosa amb els PCs d'aqui la residencia: cada cop que entro a la pagina de blogger i poso el meu pasword em diu que no es aquell, i m'haig d'autoenviar un mail per recuperar-lo que em porta a una pagina que em demana el nou pasword. Cada dia. molt irritant tot plegat.

Deixant aixo de banda, no se que ha passat d'aixo que dius... Jo visc en un mon a part, no me'n entero de res!

Be, nomes volia dir que segueixo viva. Fins aviat!

 
At 8:46 a. m., Anonymous Anònim said...

Qué cabron el putu aznar aquest, tot el que està cobrant i segur per un treball de merda quan JO estic aqui A DOS QUARTS DE NOU encara que m'hi he posat a les set, escanejanli unes putes fotos d'un llibre de medicina GEGANT per que li he de fer un FAVOR!!! I l'he de fer ARA per que a mig dia no hi soc per que li estic fen un altre favor a una gran amiga meva (que el meu germa ma dit PUES NO VAYAS, LO MIO ES MAS IMPORTANTE, puto ombligo del mundo). I sas que em diu??? "Per aquestes uhm... 70 fotos mes o menys.. et pagaré 10 euros" i jo imagina la cara que he posat. Una cara de més fastic encara que quan veig al figuera, mol mol mol mes. I A MES MESTIC MORIN DE DOLOR!!

Jo vull tenir no mes preocupacions que escriure una historia de tres pagines dun neeeeeeeen T_T

Avui anire a fer la matricula per lo de la llotja... quins nervis >.< ...

La historia podries fer la tipica que un nen arriva a un pais extranger amb els seus pares i es perd i aixi pots explicar tot lo que veu el nen raro (la idea es que tu seas el niño y expliques todo lo que te pasa por la cabeza desde su perspectiva) i fes que es fiqui en problemes... bueno nose sera muy tipico pero es que joder a estas horas tmp estoy muy inspirada jajajjajajaa jo tmb escriure aquesta historia (pero en castellano claro y para mi sola ;_;, sin que nadie me la corrija ;_;)




APa petonets, que tinc molta feina i no puc fer aqui lidiota deixante un comentari!!

 
At 8:47 a. m., Anonymous Anònim said...

El favor es pel meu germa,que ara rellegin el post me adonat que me saltat a la torera aclar aquest punt ._.

 
At 1:26 a. m., Anonymous Anònim said...

Si no te lo cuento rebiento;

Primer de tot ja t'hauràs fixat que tots els soldats porten al braç esquerre la bandera del seu pais alla cosida. Doncs bé, estic veien el primer capitol de Stargate Atlantis i just en el moment que estan tots a la montanya de cheyenne que estan carregan materials i tal, y m'hi fixo be, tiro cap enrera i torno a mirar... I SURT EN PRIMER PLA un tiu amb la bandera d'Espanya!!!!! Un espanyol (a banda que siguem catalans o el que sigui blablabla) atravessarà la porta!

He flipat de veure-ho ._.

Se que es una burrada i que SEGUR que ja ho has vist xq ets aixi pero ma fet molta gracia XD

PEtons!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home