dijous, d’agost 03, 2006

L'Edat Medieval

Ahir em vaig saltar classe per anar a una activitat organitzada per la universitat: el "Banquet Medieval". La veritat es que va ser divertit sopar alla amb tot l'espectacle medieval (un dels bufons del rei era especialment habilidos) amb duel de cavallers inclos (un dels dos va acabar ficticiament descollonat) i cridant "Wasseil!" cada dos per tres, accio que pel que es veu sempre va acompanyada de beure la beguda altament alcoholica que et posen davant. A mes, el tio del llaüt tocava molt be. La Mahsa va acabar una mica borratxa, perque troba a faltar el marit i les nenes (si, si, aquesta te marit i dues filles...), pero a part d'aixo el sopar va transcorrer sense incidents. I el menjar era molt bo, cosa estranyissima en aquest pais. Anglaterra era clarament millor a l'Edat Medieval. Aixo si, vaig aprendre que els americans no saben el que es posar paté sobre una torrada... una altra cosa que ignoren.

Deixant Anglaterra de banda, hi ha un altre tema que haig de comentar (o rebento). Es tracta de l'Estatut. Si, del nou Estatut de la punyeta... pero es que abans de votar en el referendum, vaig dir que votava "No" perque d'aqui cinc o sis anys, quan es veies clarament que aquest Estatut era una merda, podria reivindicar que jo havia votat en contra. Amb dos collons. Doncs be, sembla que en temes politics fins i tot jo m'haig d'empassar les meves propies paraules: no han calgut cinc anys, amb un mes n'hi ha hagut prou. L'aeroport del Prat col.lapsat i els mossos alla plantats com uns imbecils (una mica com es habitual) sense poder entrar-hi perque la Generalitat no te cap competencia sobre l'aeroport mes important del pais. Simplement brillant. I en Felip Puig, aquest mafios de CiU que al 3 % es va embutxacar durant tota la seva estada a l'anterior govern encara hi vol afegir uns quants zeros mes, alla dient que el Govern Espanyol havia d'enviar l'exercit si calia. Si, senyor. Aixo es un bon nacionalista catala, demanant la intervencio de l'exercit. "Y si no, se les pega un cañonazo y punto." Us sona aquesta frase?

Ah, i en Saura i la seva companya Imma Mayol, obviament, son de vacances. Es veu que quan van entrevistar en "Xoan" al Prat, aquest es va rentar les mans en tot l'assumpte perque l'unic que volia era tocar el dos a prendre el sol a alguna platja nudista i "ecoloxista". I en Maragall, que tambe estava de vacances, sembla que nomes les ha interrompudes per fer una visiteta de cortesia al Rei. Deu ser que en Maragall pensa com jo: realment, gairebe prefereixo l'Edat Medieval.

7 Comments:

At 12:07 a. m., Anonymous Anònim said...

Tu si no tens raó encara que sigui amb una cosa com l'estatut, es que rebientas, jon XD

I ledat mitja probablement amb la teva edat ja haguessis mort per que no ets gaire ben dotat fisicament (no ets un monstre de dos metres per dos metres, aclaremu,que ha quedat MOL lleig dit aixi) Be, potser no haguessis mort si fossis noble.. cosa que permiteme que dude, tu tens tanta sang blava com jo de plebeia (jo si que seria de la reialesa segur (H) Muajajajaja).

O potser series un comediant. O un bufó... aixo molaria.

Em sembla que faré un dibuix ara mateix...

 
At 2:30 p. m., Anonymous Anònim said...

Sembla que l'edat medieval inspira els artistes. A mi també m'agrada força i és per això que ja havia adquirit l'heroes V juntament amb el "The Road to Reality" una gran adquisició. Per cert per aquí m'estic assabentant d'una de coses... (amb cert retard tot s'ha de dir). Ara mateix no es poden explicar per això de que el teu blog és un espai públic i que necessito el permís de difusió però crec que et podrien arribar a posar més content encara que l'estatut. Suposo que no hi haurà cap problema per quedar aquests dies, de fet ho espero amb candeletes pq tot i que hi ha qui ha trobat quelcom a dibuixar, jo no tinc res a fer (amb poques excepcions)

 
At 2:53 p. m., Blogger Jon said...

Gracies, Judith pel gran compliment que m'has disparat aqui. Son les petites coses que el fan sentir a un apreciat...

 
At 7:35 p. m., Anonymous Anònim said...

De res home :D amb tot el carinyu!

Ja saps, daquest comentaris en tinc a cabassos.

 
At 9:40 p. m., Blogger Laura-san said...

Xii! I no tens pas un dibuix del Jonsi fent de bufó? Aixi amb molts colors? Es que no l'acabo de visualitzar...

 
At 9:44 p. m., Anonymous Anònim said...

Salut, jo també sóc un fanàtic de l'època medieval, com demostra el fet que hagi, al llarg de la meva vida, fabricat espases de fusta i llegit incomptables llibres de cavallers. Referent als afers de la contrada, tot segueix el seu curs normal, amb només uns quants escollits a casa, a saber Borrasing, jo, el dani, k per cert esta malaltó, i altres subhumans k conformen amb nosaltres la poc variada fauna de Barcelona al mes d'agost. Josua, tenim ganes que tornis, entre altres coses perk sembla k no hi ha manera k ens deixes llegir la història.
El DESCENDENT, comte de Manresa i rodalies

Nota: Alerta amb la informació que certs individus repulsius poden propagar fins a terres angleses. La purga ha començat

 
At 5:02 p. m., Anonymous Anònim said...

Uhhhhhh aixo sona intersant, el ambiente se caldeaaaaaaaa... respondera Jon a las provocaciones del extremeño? Logrará ponerle en evidencia en la mencionada web y conseguira rebatir sus argumentos de "Bastante despreciativo el chico"? Por que no nos engañemos, Jon despreciativo? DESDE CUANDO? Si todo él es cariño y afecto por lo que le rodea y jamás tiene palabras altaneras para referirse a los demás!

I aixo de que torni alegre i entusiasta... bueno, que ahí lo dejo, men vaig a veure embrujadas (he caído bajo, lo sé XD)

Quina llastima que si el "conflicte" es resol no ho podré llegir per que em passare molts dies sense internet :(

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home