dissabte, de setembre 23, 2006

Universitat Autònoma de Barcelona

Dilluns 18 de setembre de 2006. Em vaig llevar a les 7.50h del matí. Era molt d'hora, estant jo acostumat a l'horari estiuenc, però em, llevava amb bon motiu: l'universitat acabava de començar. Després d'agantar durant llargs minuts els comentaris de la senyora de fer feines, que giraven entorn al poc agradable tema "per fi aquest paio fot el camp de casa mentres netejo" (i això que ella és la que posa Radio TeleTaxi a tot drap... "zi quieren un cushillo jamonero, ecushen el programa de Justo Molinero...") vaig agafar el tren de les 8.29h. Just com m'havia proposat.

Un cop a la UAB, però, les coses van deixar d'anar just com jo me les havia proposat: després de rondar perdut per el campus durant 25 minuts (i per tant fent tard com sempre) vaig aconseguir localitzar al mapa la meva posició. Sabent on volia anar i on era jo, ràpidament vaig descobrir que em trobava en el punt més allunyat possible de l'Escola Tècnica Superior (però remota) d'Enginyeria. Fart de tot plegat, em vaig disposar a donar la volta a la UAB i circular pelseu perimetre carretera a través fins a trobar la meva facultat. I excepte el detallet que vaig enfonsar el peu en un bassal de merda, ho vaig aconseguir. Però havia estat en va: al arribar, un cartell penjat a la porta d'entrada anunciant: "Sessió d'introducció a les 11h". Maleïnt per la meva bona sort habitual, vaig aconseguir tornar-me a centrar en el que era important i tenir ben localitzada la facultat. Després de tot, la universitat començava a les 11h.

O potser no: després d'horeta i mitja d'explicacions sobre la biblioteca i altres tipus de residus de mitjana i baixa activitat ens van enviar de nou cap a caseta. Un dia perdut. Però l'endemà haviem de ser allà a les 9h: la universitat finalment començava. Malauradament, després de la classe d'introducció de Càlcul també vaig ser retornat a la meva llar: la presentació als altres grups s'havia de fer durant la meva classe d'Algorismes i Programació, que havia estat cancel·lada. També va ser cancel·lada la classe d'electrònica del dia següent. La universitat no començaria fins dijous a les 11h, ja que no tenia classe pel matí. Vaig arribar el dijous en qüestió just a temps de fer un petit repàs de fòrmules de física ja estudiades, i vaig ser capaç de no dormir durant 5 minuts sencers de la classe d'"Ètica per a les TIC". Tot un rècord. Però tot això eren tonteries, no autèntic contingut: la universitat començaria de debò divendres.

I efectivament, avui m'he presentat allà per les meves classes de Càlcul i Àlgebra Lineal. Malauradament, tot el que hem fet a classe ja ho sabia, aixi que res de nou. Ara només cal passar-s'ho bé per la Mercè, perquè resulta que dilluns no hi ha classe. Però bé, només cal esperar que arribi dimarts. És el dia que començo la universitat.

3 Comments:

At 5:54 p. m., Anonymous Anònim said...

No et queixis, segur que al menys tens cadires normals per seure.. a la llotja nomes tenim tamborets alts, de fusta (per tant, DURS) i extremadament incómodes. Estar tres hores i mitja sentada en un maleït tamboret escoltan el que diu un gilipollas que em dona lassignatura que mes hores te a la setmana i que em va insultant per haver anat a la joso a fer comic... Be, m'acabo prguntan de debó xq del sostre cauen cosetes blanques i xq cony no em noto les cames ni el cul.

Aquest com va dir el professor de fotografia al preguntarli el per que d'aquest seients, "et queda el cul ben duret eh"

Què guai la llotjaaaaaaaaaaaaaaaaa... per lo altre mol be ^^, suposo. De fet vaig renegan a tothom per aixo dels tamborets XD

Un peto

 
At 8:55 p. m., Blogger Laia said...

en el fons potser no és tanta mala sort com et penses...jo ja fa dies que he començat i vull vacances un altre cop!!

 
At 3:29 a. m., Anonymous Anònim said...

[url=http://www.ganar-dinero-ya.com][img]http://www.ganar-dinero-ya.com/ganardinero.jpg[/img][/url]
[b]Una gran guia de ganar dinero[/b]
Hemos encontrado la mejor guia en internet de como ganar dinero desde casa. Como fue de interes para nosotros, tambien les puede ser de interes para ustedes. No son solo formas de ganar dinero con su pagina web, hay todo tipo de formas de ganar dinero en internet...
[b][url=http://www.ganar-dinero-ya.com][img]http://www.ganar-dinero-ya.com/dinero.jpg[/img][/url]Te recomendamos entrar a [url=http://www.ganar-dinero-ya.com/]Ganar dinero desde casa[/url][url=http://www.ganar-dinero-ya.com][img]http://www.ganar-dinero-ya.com/dinero.jpg[/img][/url][/b]

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home